مرجع رزیدنت اویل

مرجع رزیدنت اویل

نظرسنجی

هانک کیست ؟

هانک عضوی از شرکت آمبرلاست

تو بازی رزیدنت اویل 2 بعد از تمام کردن مراحل کلر و لیان و گرفتن رنک آ مرحله هاش اضافه میشه

ماموریتش تو رزیدنت اویل 2 از شرکت آمبرلا فرساده میشه راکن سیتی نمونه ویروس G رو بدست بیاره

تو رزیدنت اویل 2 ریمیک هم هست

در واقع شرکت آمبرلا یه گروهو میفرسته واسه بدست آوردن ویروس G همشون کشته میشن غیر هانک در نهایتم موفق میشه ویروسو بدست بیاره

یه تصویرم بعد تموم کردن رزیدنت اویل 3 ازش نشون میدن

یه ویدئو  از سناریوش تو ررزیدنت اویل 2 ریمیک میزارم راضی باشین

 

 

 

نظرات  (۱)

من هانک رو خیلی دوست دارم البته لیون رو بیشتر از همه دوست دارم

پاسخ:
من کریس و جیل رو  از همه بیشتر دوست دارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی