مرجع رزیدنت اویل

مرجع رزیدنت اویل

نظرسنجی

تفنگ های بی نهایت در رزیدنت اویل 4

 

خب با سلام خدمت دوستان

خیلیا نمیدونن چجوری تنفنگای بی نهایتو بیارن به بازی

اولا باید یه بار تا آخر برین بعد از رو همون سیوی که رد کردین لود کنین تصوریشو گزاشتم پایین (ناموسا همه pro هارو بدون استفاده ازین تنفگا رد کردم :)) )میره به فروشگاه ازونجا میتونین بخرین و اگ پولشو نداشتین فل حال به هر فروشگایی که تو بازی هس رسیدین امکان خریدش هست

البته فقط واسه مرحله های لیانه ایدارو رد کنین یه رگبار بی نهایت مرحله های لیان اضافه میشه

برای اضافه کردن تنفگ ایدا

اول تو بخش extra

مرحله ی assignment ada

رو باید تموم کنید بعد یه بار تا آخر separat ways

رو برید

بعد این که تموم شد سیوش رو لود کنید

از فروشگاه میشه خرید

 

 

 

اینم تصویر تفنگا

 

 

نظرات  (۴۶)

ناموسا 96 بار سیو زدی😳؟ 

پاسخ:
عجب نکته ای خودم دقت نکرده بودم !

ایدا بنده خدا چی؟ مسلسل بی‌نهایتشو چجوری باید بگیریم؟؟

پاسخ:
سلام
اول تو بخش extra
مرحله ی assignment ada
رو باید تموم کنید بعد یه بار تا آخر separat ways
رو برید
بعد این که تموم شد سیوش رو لود کنید
از فروشگاه میشه خرید

عمو خیلی جوجه ای ک  من خیلی زود تر از تو تمومش میکنم تا بحال ۳۵ بارم تا اخرش رفتم این بازی تموم زندگیمه

پاسخ:
سایت بیاد بالا مسابقه میزارم 
میفهمین قدرت دست کیه
  • Mohammad Anvarizadeh
  • سلام رکبار بی نهایت رو برای ایدا با قیمت 300000 تا می فروشه

    پاسخ:
    سلام آره 

    من بازی رو تموم کردم نمیتونم تفگمو بینهایت کنم راستی توضیحاتتون پیچیدست لطفا ساده تر توضیح بدید . ممنونم

    پاسخ:
    داداش وقتی بازی رو تموم کردین
    بازی رو ذخیره میکنید
    بعد میرید رو LOAD
    همون ذخیره رو میزنید
    و بازی از اول میاد 
    ولی قبلش به فروشگاه میرید
    اگه باز نتونستین بگید

    سلام زدم. تفنگم رو همه ی خاصیت هاش رو ارتقا دادم یه گزینه اومد که پول میخواست.

    من پول زیادی داشتم. اون رو زدم یکی از خاصیت هاش طلایی شد اما تیر زدم دیدم بی نهایت نیست

    پاسخ:
    داداش اینجوری تفنگ بی نهایت نمیشه فقط قدرتش بیشتر میشه
    تفنگ های بی نهایت رو باید اضافه کنی

    چطوری داداش؟

    چطوری؟ 

    پاسخ:
    ببین یه بار با سطح نرمال بازی را تموم کن
    وقتی تموم شد میره تو جایی که میشه بازی را ذخیره کرد
    بازی را ذخیره کن 
    بعد همون را لود کن
    بازی از اول شروع میشه
    وارد جایی میشی که میشه تفنگ خرید
    یه تفنگ بی نهایت اضافه میشند
    البته همه تفنگ ها نه
    باید با سطح هارد تموم کنی تا تفنگ های دیگه هم اضافه بشن
    متوجه شدید؟

    میدونی با نرمال بازی کنیم  چه تفنگیه که بینهایته . منظورم اسمشه .

    راستی ایدا دو مرحله داره .کدومو انجام بدیم .

    لباس دوم رو چطوری بگیریم با جلیقه ضد گلوله لیان. 

    ببخشید این سه دونه رو هم جواب بدی ممنونم و دیگه کاری ندارم .

    راستی داداش میدونی چطور همهی تفنگ ها رو بی نهایت کنیم .

    طلفا دونه دونه جواب بده ممنون 

     

    پاسخ:
    وقتی بازی را نرمال تموم کنی یه تفنگ بهت میده
    وقتی با سطح PRO تموم کنی یه تفنگ بهت میده
    وقتی با ایدا  بخش separatway تموم کنی یه تفنگ واسه لیان بهت میده
    وقتی بخش assignment ada رو تموم کنی یه تفنگ به بخش separatway ایداوانگ بهت میده
    که اول باید بخش separatway رو تموم کنی بعد سیوش رو لود کنی تفنگ میاد
    جلیقه ضدگلوله لیان هم فقط واسه سطح های نرمال و ایزی هستش که اواخر بازی میتونی بخری
    اگه باز هم هر جاشو متوجه نشدید بگین


    وقتی با  ایدا بخشseparatway رو تموم کنیم سیو لیان رو لود کنیم بهمون تفنگ رو میده.

    راستی من نرمال رو تمام کردم تفنگ رو چطوری اضافه کنم. اونی که میگی بی نهایته.

     

    پاسخ:
    داداش تو از اول بازی تا تموم کنی یه جا سیو میکنی 
    دوباره لود میکنی ادامشو بری
    تا تموم بشه ئقتی تموم شد دوباره همون سیو رو لود کن
    از اول شروع میشه ول میتونی تفنگو بخری

    داداش تو گفتی تفنگ برا لیون باز میشه .

    راستی الان تفنگ رو چطوری بینهایت کنم .

    داداش تو گفتی وقتی مرحلهseparatway ایدا رو تموم کنیم تفنگ برا لیون باز میشه .

    راستی الان تفنگ رو چطوری بینهایت کنم .من نرمال یه بار تموم کردم

    پاسخ:
    ببین از تفنگه عکس بگیر برام بفرست 
    آپلود کن

    داداش تفنگ هفت تیر مگنوم که مرحله های اخر بازی میتونی بخری

    پاسخ:
    اون بی نهایت نمیشه 
    تفنگای بی نهایتو عکسشو تو همین پست گزاشتم

    چطور عکس بفرستم 

    اها اون شارژیه و اون رگباری رو چطوری بگیریم فروشنده ی من ندارش.

    پاسخ:
    HoseinKQZ031@
    به این ایدی تو تلگرام پیام بده راهنماییت کنم

    من آر پیچی رو میخوام بی نهایت کنم . چکار کنم

    سلام فقط یک سوال مونده ار پیچی حل شد گرفتم . فقط اون رگباریه و اون شارژی رو چطور گرفتی

     

    پاسخ:
    سلام داداش

    وقتی با سطح professional لیان تموم کنی 

    ک اونم خیلی سخته تموم کردنش هر غولی که توش موندی رو بگو من گیم پلی خودمو واست میفرستم ببین چجوری میکشمش

    داش  واتساپ داری 

    پاسخ:
    آره 09055998426

    سلام زود به زود سری بزن .

     

    پاسخ:
    باشه داداش

    سلام من میخوام تفنگ Handcanon رو آزاد کنم در قسمت THEMERGENARIES سه مرحله رو پنج ستاره کردم مرحله آخر نتونستم پنج ستاره کنم باید 60 هزار امتیاز بگیرم که همش 49 هزار امتیاز میتونم بگیرم میشه در تلگرام یا جایی یه ویدیو کمکی بفرستید

    پاسخ:
    سلام 
    بله آیدی تلگرامت رو بفرست

    Mohammad ariafar

    پس چی شد دادش

    پاسخ:
    سلام ایدی رو اشتباه دادید
    @HoseinKQZ031 
    به این ایدی پیام بده

    داداش من نسخه Pro بازی رو تا آخر رفتم یوهاهاهاهاها

    پاسخ:
    ایول داداش
    حس خوبی داره

    دادش چطوری خون لیان و اشلی و ایدا رو پر کنم

    پاسخ:
    خون بی نهایت نداره
    اونا کد تقلبه

    منظورم بینهایت نیست منظورم اون عکس تفنگهایی که اول سایت گزاشتید تو اون عکس خون لیان پره ولی مال من مثل اول بازیه منظورم اونه

    پاسخ:
    گیاه های زرد رو با سبز قاطی کن 
    یا زردو قرمز و سبز
    زرد میزان سلامتی رو زیاد میکنه

    داداش هر چهار تفنگ مخفی رو آزاد کردم خیالم راحت شد

    تو اون عکسی که گزاشتید تفنگ Handcanon نیست من اونو آزاد کردم و تیرشم بینهایت کردم خیلی قویه

    پاسخ:
    ایول داش

    ایول داداش خون لیان رو پر کردم

    پاسخ:
    قربونت هر سوالی داشتی بگو

    دادش نسخه نرمال بازی رو تو 4 ساعت تموم کردم رکورد جادویی

    پاسخ:
    رکورد جهانیش یک ساعتو بیستو هشت دقیقس

    مگه میشه انقدر سریع

    داداش نسخه نرمال بازی رو تو یک ساعتو بیستو هشت دقیقه  تموم کردم ولی نسخه آسون بازی رو زودتر تموم میکنم

    پاسخ:
    ایول داداش یکمی سرم خلوت بشه باهات یه مسابقه میزنم
    اون ویدئو گیم پلی هم پاک شده شرمنده نشد بفرستم 
    بعدا دوباره میگیرم میزارم سایت

    داداش نسخه نرمال بازی رو تو دو ساعتو بیستو هشت دقیقه  تموم کردم ولی نسخه آسون بازی رو زودتر تموم میکنم

    چه مسابقه ای چجوری مسابقه بدیم

    داداش منظورم دو ساعتو بیستو هشت دقیقه بود اشتباه گفتم

    پاسخ:
    یه ساعت تا رکورد جهانی کم داری

    داداش انقدر میخوام بازی کنم تا رکورد جهانی رو بزنم

    داداش نمیشه آخرش دیگه دو ساعت شد

    سلام شما ک اسمت محمده و شما ادمین عزیز میشه ایدی اینستا یا تل بدید چند تا سوال دارم 

    پاسخ:
    حاجی محمد نداریم ما

    سلام شما ک اسمت محمده و شما ادمین عزیز میشه ایدی اینستا یا تل بدید چند تا سوال دارم 

    پاسخ:
    داداش ما دوتا نویسنده داریم. یه Hosein یه REgirl 
    اسم هیچ کدومم محمد نیست😂

    داداش من بخش ایدا رو تا اخر تموم کردم ولی هیچ تفنگی بینهایتی نگرفتم ی راهننایی بکن داداج

    راستی ی چیز دیگه شما نوشتی مرحله های ایدا رو تموم کنی ی رگبار بینهایت میده ب لیان اون رگبار لیان رو از کجا بگیرم

    سلام شما ک اسمت محمد هستش اگه پیامو میبینی این شمارمه تلگرام یا واتساپ پیام بده کار دارم باهات ۰۹۰۳۳۰۷۵۵۱۲

    سایت خیلی خوبی دارید 
    امیدوارم موفق باشید
    https://youmovise.com/

    سلام داداش من قسمت اول لیون را رفتیم ار پی جی بعد قسمت نرمال را دوباره رفتم هیچ سلاحی نداد کدوم قسمت ایدا رو برم بهم رگبار رو بده 

    پاسخ:
    سلام assigment ada

    سلام.داداش من مرحله ادا رو کامل رفتم و ۵ تا ویروس رو هم گرفتم ولی تفنگ بی نهایت برام باز نشد! 

    سلام داداش . بازی رو یکبار نرمال تا آخر رفتم . بعد اون دو مرحله ایدا رو که گفتین تا آخر رفتم . یدونه تفنگ بی نهایت واسم آزاد شد که پولش ۳۰۰  هستش . پولشو ندارم بخرم . میشه راهنمایی کنید چطور میتونم اون تفنگ رو بخرن 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی